Dikuasakan oleh Blogger.

Alvin & Vivian Tan Tidak Serik Siar Video Lagi


 


Alvin Tan dan Vivian Lee sebelum ini menggemparkan negara Singapura dan Malaysia dengan video seks mereka berdua dan kembali dengan video-video terbaru mereka walaupun dicaci maki oleh penduduk Singapura.
SINGAPURA – Alvin Tan rupanya tidak serik. Caci maki dari penduduk Singapura dan penyingkiran beasiswanya tidak menghentikan “kenakalan” mahasiswa undang undang National University Singapore (NUS) itu.
Setelah menggemparkan negara jiran dengan video seks yang dilakukannya dengan kekasihnya Vivian Lee, Alvin kembali dengan video terbaru. Kali ini Alvin memilih untuk tidak memaparkan perbuatan intimnya. Mahasiswa kontroversi ini memilih video yang lebih “halus” kandungannya. Bersama dengan Vivian, dia melancarkan program khusus di Youtube dengan nama “SexcussionAlvivi”.
Pasangan muda-mudi ini telah menampilkan tiga video di mana mereka melakukan perbincangan dan menawarkan tips atau cadangan bagaimana mendapatkan kehidupan seks yang baik. Untuk video pertama dan kedua, Alvin dan Vivian yang tampil hanya ditutupi selimut dan memberikan maklum bagaimana untuk mendapatkan pasangan seks dan juga bagaimana untuk meningkatkan prestasi di tempat tidur.

Video ketiga yang baru sahaja diupload Selasa (22/01/2013) mengandungi wawancara Alvin dan Vivian dengan sejumlah warga Malaysia. Tanpa merasa malu, mereka menanyakan beberapa soalan seperti kedudukan seks kegemaran, apakah pengalaman seks ternakal yang pernah dialami, dan apakah lebih menyukai buah dada atau bahagian punggung.
Seperti biasa, mempertahankan dirinya, Alvin menegaskan program ini baik untuk masyarakat. “Seks adalah sesuatu yang sangat penting dalam hidup manusia, tetapi ironisnya jarang dibincangkan secara terbuka. Kami ingin mendidik masyarakat mengenai seks dan kesihatan, orientasi seks, seks dan moral, dan tentunya seks dan kebahagiaan,” jelas Alvin dalam video.
Alvin mengharapkan videonya akan menggalakkan masyarakat Malaysia dan Singapura untuk lebih terbuka mengenai kehidupan seks dan juga isu-isu sensitif yang lain. – Bernama

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll