Dikuasakan oleh Blogger.

APAKAH HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI???



Khamis, September 13, 20120 ulasan

Adakah islam membenarkan urusan menjilat kemaluan isteri dan isteri mengulum/menghisap kemaluan lelaki? Isu ini agak sensitif sedikit tetapi setiap pasangan suami isteri harus tahu mengenai perkara ini. Ia adalah mengenai hubungan suami isteri iaitu tentang masalah hubungan batin. Bukan semua isteri ingin atau sanggup mengisap zakar suami. Ini kerana adakalanya si isteri amat geli bila melihat zakar apalagi untuk menghisapnya ada juga para isteri tidak mengetahui bahawa ianya boleh dilakukan.
Memang seronok jika "pemanasan" dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Hukum mengisap zakar suami adalah harus. Jika ia tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri. Tetapi jangan sampai tertelan air mazi kerana air mazi itu adalah najis. 
Tetapi ia boleh jadi haram sekiranya pancutan air mani suami ditelan oleh isteri.

LANGKAH-LANGKAH MEMBIASAKAN DIRI MENGULUM ZAKAR SUAMI

--->Lakukannya demi kepuasan suami anda dengan harapan bahawa suami anda akan lebih menyayangi dan mencintai diri anda.
---> Sekiranya suami anda sanggup mencium dan menjilat kemaluan anda sebagai tanda kasih sayangnya yang tidak terbatas, mengapa tidak anda melakukannya pada suami? Anda dapat membalas kasih sayangnya dengan melakukan rangsangan mulut terhadap kemaluannya.
---> Yakinlah bahawa zakar suami anda sentiasa suci & bersih. Eloklah sekiranya anda berdua sentiasa mandi bersama. Ketika mandi,cucilah zakar suami dengan menggunakan sabun dan pembasmi kuman. Pujuklah suami supaya mengamalkan pembersihan zakarnya pada setiap hari. Anda juga perlu lakukan perkara yang sama untuk menjaga kebersihan dan kecantikan faraj anda.
---> Biasakanlah memegang dan membelai zakar suami ketika anda berdua menonton TV atau meluangkan masa lapang bersama dan tanpa dilihat oleh orang lain

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll