Dikuasakan oleh Blogger.

Mafia Melayu Gemparkan Bukit Bintang


Seorang Mafia Melayu telah melarikan sebuah kereta porshe Panamera berwarna emas dengan hanya bersendirian dan tidak mencederakan sesiapa.Kejadian itu berlaku di bilik pameran Porsche di Jalan Bukit Bintang pada kira-kira 09:10, khamis, 11 Oktober 2012 ketika kakitangan bersarapan berdekatan di restoran berhampiran.

ketua polis Dang Wangi ACP Zainuddin Ahmad berkata lelaki yang berpakaian baju lengan panjang berwarna putih, seluar berwarna gelap dan topi besbol, bertanya kepada salah seorang daripada pengawal keselamatan tentang salah satu kakitangan.

"Beliau kemudian pergi ke pejabat di tingkat pertama bilik pameran dan mengambil sampul surat yang mengandungi kunci kereta, dan kemudian memandu di porche," Zainuddin berkata.

"Kecurian itu hanya disedari apabila salah seorang pengawal keselamatan perasan kereta yang baru sahaja meninggalkan premis tidak mempunyai nombor pendaftaran."

Selepas melihat rakaman CCTV di premis, polis berjaya mengenal pasti suspek sebagai Mohd Azri Mohd Kassim, 31.

Alamat terakhir beliau adalah 1801-C1, Blok C, Armanee Condominium di Damansara Perdana.
"Suspek mempunyai 13 rekod jenayah sebelumnya yang melibatkan kecurian kereta, rompakan dan penyalahgunaan dadah sejak 2006.

Beliau juga merupakan bekas tahanan Ordinan Darurat di Simpang Renggam, "Zainuddin berkata.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll