Dikuasakan oleh Blogger.

doa pengasih seru 44 malaikat


 malam ney mirul(anak jati kedah) nak share la ilmu ney....ilmu 44 malaikat ney mirul dapat dari tokwan mirul.....dia seorang pawang la...tapi dia dah meninggal...dia sempat tulis dalam buku .mirul jumpa bawah katil..ingat apa macam macam ada...ni nak share la
ilmu pengasih SERU MALAIKAT 44
Bismillahirrahmanirrahim.
Uratku lipat lidan,
7 darah melegak di dalam kubur,
Kena doaku sehampir panas.
Hai Malaikat 44,
Aku serulah engkau,
Aku serulah engkau.
Suruhlah engkau pergi ambil hati …(sebut namanya)… itu,
Renti rentang bawa hantar kasih sayang kepada aku,
Siang dan malam tiada lupa pada aku.
Lupa makan nasi lupa akan aku,
Lupa air minum lupa akan aku,
Lupa pakai kain lupa akan aku,
Lupa sanggul rambut lupa akan aku,
Lupa engkau menyusu susu ibumu tiada lupa akan aku.
Dengan berkat doa Lailahaillallah Muhammaddur rasulullah.
Cara mengamalkannya:
Bacalah mentera di atas pada waktu malam (sebaik-baiknya selepas pukul 12.00 tengah malam) sebanyak
7 kali. Insya-Allah, si dia di sana akan gelisah kerana cintanya terhadap anda.
ok la nama 2 seeloknya berbinkan mak dia la

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll